-->

wtorek, 23 lutego 2016

Na fioletowo

Jakiś czas temu upolowałam w Empiku na wyprzedaży 90% dodatki scrapowe, których użyłam w tej kartce. Pani patrzyła dość dziwnie, bo wzięłam wszystkie bez specjalnego przeglądania, ale trudno, w naszym mini empiku podobna okazja się pewnie nie powtórzy.
W kartce użyłam kolekcji naklejek i dodatków, tiul, tagów, ćwieków  sznurka. Przy okazji, jeśli ktoś wie, gdzie w dobrej cenie dostać nity i proste ćwieki w kolorze miedzi lub starego złota, to będę wdzięczna za informację.



4 komentarze :

  1. Uwielbiam laleczki Gorjuss! Kartka jest piękna, a okazji w empiku zazdroszczę :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, cudeńka tworzysz...
    Bardzo mi się podoba karteczka.
    Pozdrawiam
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, uwielbiam fiolet! A takie ćwieki są tutaj: http://przydasiepasjonatypl.shoparena.pl/pl/c/Cwieki/19

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń