-->

sobota, 2 marca 2013

Poduszki z transferem

Próbowałam transferu domowymi sposobami, nitro odbijał zbyt słabo, a zapach był wyczuwalny jeszcze przez kilka dni, zmywacz do paznokci nie odbijał wcale, zarzuciłam ten projekt na bardzo długo. W końcu kupiłam profesjonalne medium do transferów, buteleczka 70 ml kosztuje ok 8 zł, jest bardzo wydajne, nadaje się do przenoszenia wydruków laserowych lub kserokopii na różne powierzchnie, ja wypróbowałam na tkaninie bawełnianej.






Poduchy mają wymiary 45x45 cm, wypełnione są silikonowym wkładem, który można prać, nadrukowi pranie ręczne niestraszne.

16 komentarzy :

  1. Świetnie wyszło. Muszę poczytać o tej metodzie, bo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poduszki wyszły super:) Sama przymierzam się do wypróbowania różnych metod transferu na tkaninę. Dziękuję również za odwiedziny i zapisanie się na moje candy. Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduchy piękne. Ja poległam przy transferach z użyciem nitro. Nie wiem- nie potrafię, nie wychodzi, może coś robię źle...
    Chyba zrobię tak jak Ty- kupię odpowiedni specyfik i po sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. czy to medium ma jakąś konkretną nazwę, bo ja też poległam i jakoś zapału zabrakło do walki z wiatrakami:(? Twoje wyglądają ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to jest klej do transferów Cadence, taka okrągła buteleczka z niebieską etykietą. Trzeba pamiętać, że wydrk, jeśli z napisami, musi być w lustrzanym odbiciu, to w paincie najprościej, albo tutaj gotowe http://graphicsfairy.blogspot.com/

      Usuń
  5. Zaglądam z rewizytą i bardzo się cieszę,że trafiłam do osoby, która zdradziła tajemnicę transferu - przymierzam się do zrobienia napisów tą metodą. Nigdy jeszcze tego nie robiłam i jestem pełna obaw ! Mam pytanie - czy za pomocą preparatu Cadence można przenosić wydruk na powierzchnie drewniane ? Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu jest napisane, ze na różne powierzchnie, ale nie próbowałam jeszcze

      Usuń
  6. Bardzo fajne te poduszki. Zawsze myślę, by zrobić coś tą techniką, ale ciągle nie mogę się zabrać...
    Dziękuję za udział w candy. Zapraszam jeszcze do dołączenia do Obserwujących i życzę powodzenia w losowaniu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Slicznie podusie wyszly :) Cos mi sie wydaje ,ze na nich nie poprzestaniesz i to baardzo fajnie :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnosci!! :)
    Pozdrawiam :)
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, bardzo mi sie podoba. I ten motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miło mi Cie powitać u mnie, Bo ja do Ciebie czasem zaglądam, choć anonimowo :) I bardzo mi się tu i to podoba :)\
    Trzymam kciuki za losowanie nagród :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sprawa. niesamowity pomysl na ozdabianie. Poduchy świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ładnie wyszło.:)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń