-->

sobota, 21 marca 2015

Wielkanocne dekoracje

Hi! This is my first post for Dragons Lair Designs. I want to show you an easy Easter decoration - an egg on a stick, which can be put in a flowerpot. I chose two matching papers from the Oh Baby Mine collection, cut two eggs, one about two centimeters bigger than the other and distressed the edges. Then I made some splashes with an olive mist, you can use watercolors as well. In the end I glued a few butterflies, each size cut twice and glued one on the top of the other to add some dimention. 

Cześć! To mój pierwszy post dla Dragons Lair Designs. Dzisiaj zaprezentuję prostą dekorację wielkanocną - mediowe jajko na piku, które wspaniale prezentuje się wetknięte w niezbyt wzorzystą doniczkę. Wybrałam dwa pasujące do siebie arkusze papieru z nowej kolekcji Oh Baby Mine, wycięłam dwa jajeczka, jedno około centymetra większe od drugiego, na koniec potuszowałam krawędzie. Całość spryskałam oliwkową mgiełką, możecie użyć również wody zabarwionej akwarelą. Następnie podkleiłam warstwowo motylki, dzięki czemu uzyskałam efekt głębi.


Pracę zgłaszam do marcowego wyzwania u Gosi "JAJKO"

Visit the shop to see the new Oh Baby Mine collection, which is perfect to make baby cards and embellishements, as well as for creating great Easter decorations.

Zapraszam do odwiedzenia sklepiku i obejrzenia naszej nowej kolekcji papierów i dodatków Oh Baby Mine, która idealnie nadaje się do tworzenia "dzidziusiowych" prac, jak również do wykonania niepowtarzalnych świątecznych dekoracji. 



Dragons Lair Design links:



8 komentarzy :

  1. Kochana, już tydzien mija a Ty nie zgłosiłaś się po odbiór nagrody. Troszkę mi przykro z tego powodu, bo pisałam tobie, że ogłosiłam już wyniki :( I jak dalej jestes zainteresowana moim Candy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaspałam. Napisałam już, dzięki za przypomnienie

      Usuń
  2. Ale świetne, wygląda super;) fajnie, że bawisz się dalej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się klimat i wykonanie oczywiście też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń