-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

środa, 1 maja 2013

Wygrane Candy

Ostatnio szczęście się do mnie uśmiechnęło, udało mi się wygrać kilka konkursów i wreszcie odkryłam dlaczego nie mogę od kilku dni załadować zdjęć. Dla zainteresowanych: należy zmienić przeglądarkę, ja zainstalowałam Google Chrome i wszystko wróciło do normy.
Co do niespodzianek:

Lalka Róża od Bogusi Wójcik



Każdy szczegół dopracowany, chciałabym żeby moje lalki zostały tak perfekcyjnie wykonane.

Torebeczka od Kiosc


Śliczna tkanina w sówki, wewnątrz kwiatowa podszewka. Trzymam w niej okulary:)

Wisior od Wieczorynki


Straszna czacha, boję się nosić:)


DZIĘKUJĘ



5 komentarzy :

  1. Sliczne prezenty wygralas :) Suuper ,ze juz umiesz wstawiac zdjecia :) Dziekuje za udzial w moim Candy :) co do Aguska31 na razie zostawie :) bedzie mi przypominalo o tym ,kiedy zalozylam blog :) Z czasem zapewne zmienie :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty,szczęście faktycznie Ci dopisuje:)Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałaś szczęście,gratuluje:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranych i prezentów! A co do przeglądarki- Chrom od dawna górą jest :)

    OdpowiedzUsuń