-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

czwartek, 12 grudnia 2013

Mikołajowy prezent i mediowa okładka

Zobaczcie jakie cuda przyniósł mi Mikołaj. 13 nowiutkich pięknych farbek 13 Arts. Mają przepiękne, delikatne pastelowe kolory, dość mocno kryją, są piankowe w konsystencji, najłatwiej się nimi maluje palcem. 

 Nowymi farbkami, korzystając z kursu Magdy  zrobiłam wreszcie okładkę do mojego art journala.
Użyłam farb 13 Arts, czarnego tuszu, taśmy malarskiej i gesso. Całość przeszyłam na maszynie.







Pracę zgłaszam na grudniowe wyzwanie 13 Arts Fans Club.

4 komentarze :

  1. Fajny ten Mikołaj:) takie super prezenciki przynosi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy Mikołaj Cię odwiedził:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na farbach to ja się zupełnie nie znam, więc zachwycać się nie będę :) ale powiem Ci, że to fajnie, że Mikołaj wiedział co sprawi Ci radość :)

    OdpowiedzUsuń