-->

sobota, 30 sierpnia 2014

Eukaliptusem go!

Dostałam ostatnio do przetestowania spray eukaliptusowy i olej eukaliptusowy, które można zakupić na stronie Eukaliptusowy.pl. Wiecie, że szczególnie interesuje mnie walka z roztoczami, bo nas uczulają skurczybyki. Jednym z zastosowań tych specyfików jest właśnie wypędzenie roztoczy. Spryskałam wszystkie materace w domu i tapicerowane meble, zapach jest silny, ale wietrzeje po kilku godzinach, przez następne kilka dni jest już słabo wyczuwalny, przyjemny i delikatny. Olejku dodaję do prania, działanie ma podobne, piorę w orzechach, więc pomaga pozbyć się zarazków, z którymi orzechy sobie nie radzą. W praniu zapach eukaliptusa nie jest wyczuwalny. Wlałam kilka kropel wprost do bębna. Jestem zadowolona z tych preparatów, szczególnie ze sprayu, wierzę że wygnał wszystkie paskudztwa z mojego domu.






2 komentarze :

  1. Jesli tak dziala i fakt ten sprej jest skuteczny, to jest to pierwszy skuteczny specyfik na te zyjatka niechciane...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm.... ciekawa spdawa z tym eukaliptusem, muszę więc poczytac nt więcej.

    OdpowiedzUsuń